msen
A- A A+
Soalan Lazim
 Hubungi Kami
maklumbalas3
Aduan& Maklumbalas
petalaman3
Peta Laman

Piagam Pelanggan

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 
  •  

    PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS DAERAH JELI TAHUN 2023

    BULAN : JULAI   DISEMBER 2023

     

    BIL

     

     PIAGAM PELANGGAN

     
     

    1

    Menerima dan menjawab aduan dan cadangan dalam tempoh sekurang-kurangnnya 3 hari dan tidak melebihi 15 hari

     

    2

    Pertukaran nama hak milik cukai taksiran/cukai pintu akan diselesaikan dalam tempoh tiga hari setelah menerima maklumat lengkap daripada pemohon.

     

    3.

    Memproses bayaran bil-bil di kaunter dalam masa 3 mini bagi setiap transaksi

     

     

    4.

    Menjalankan tugas-tugas penguatkuasaan mengikut undang-undang dengan tegas, berhemah dan berkesan sepanjang masa

     

    5.

    Meluluskan permohonan lesen perniagaan dalam tempoh 1 bulan dengan syarat borang permohonan mestilah lengkap dan mendapat sokongan dari lain-lain jabatan dalam tempoh yang ditetapkan.

     

    6.

    Meluluskan permohonan mendirikan bangunan dalam tempoh 1 bulan dengan syarat borang permohonan mestilah lengkap dan mendapat sokongan dari lain-lain jabatan dalam tempoh yang ditetapkan.

     

     

     

    DISEDIAKAN OLEH :

     

    JABATAN PENTADBIRAN & SUMBER MANUSIA

     

logo-mdj-1.png

Majlis Daerah Jeli
17600 Jeli, KELANTAN

TALIAN AM : 09-9440023
FAKS : 09-9440007


Web: https://mdjeli.kelantan.gov.my
Email: mdjeli@kelantan.gov.my
          it@mdjeli.gov.my

Borang Maklumbalas : Klik Disini

Kod QR Web Mobil

Kaunter Pelawat

Today3
Yesterday23
This week72
This month610
Total21330

2024-07-25

Search

Bilangan Pemilik Akaun Cukai Taksiran Majlis Daerah Tumpat Ogos 2016
KELGOV PPST

SEO-LAMAN WEB RASMI MAJLIS DAERAH JELI