Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ
BIL |
PIAGAM PELANGGAN |
BAHAGIAN |
PENCAPAIAN |
TAHUN |
1. |
Memberi layanan kaunter dengan mesra dan berbudi bahasa |
|
|
|
2. |
1. Menerima dan mengedar setiap permohonan yang lengkap seperti : |
|
|
|
3. |
pengedaran setiap permohonan lengkap yang dikemukakan kepada unit OSC akan di buat selewatnya 2 hari bekerja dari tarikh penerimaan. |
Unit Pusat Setempat (OSC) |
100% |
2023 |
4. |
Memastikan fail permohonan yang melebihi tempoh 14 hari ulasan jabatan teknikal dibawa ke mesyuarat OSC untuk diputuskan keputusannya. |
|
|
|
5. |
Memaklumkan keputusan mesyuarat jawatankuasa pusat setempat(OSC) bagi permohonan Kebenaran Merancang dan Pelan Bangunan kepada pemohon dalam tempoh 3 hari selepas mesyuarat |
|
|
|
6. |
Sentiasa bersedia menerima dan memberi maklumbalas bagi setiap pertanyaan atau aduan yang dikemukan pelanggan |
|
|
|