msen
A- A A+
Soalan Lazim
 Hubungi Kami
maklumbalas3
Aduan& Maklumbalas
petalaman3
Peta Laman

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ Teknologi Maklumat

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 

 Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ

BIL

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN

PENCAPAIAN

TAHUN

1.

Memperbaiki kerosakkan peralatan komputer (minor) dalam tempoh 3 hari dari tarikh kelulusan.

 

 

 

2.

Membuat pemeriksaan berkala komponen dalam komputer dan pencetak.

 

 

 

 

 

3.

Menyelesaikan masalah berkaitan aduan sistem-sistem aplikasi dalam waktu hari bekerja.

Teknologi Maklumat

100%

2023

4.

Data-data pengguna terjamin selamat, tersusun, mudah dicapai dan terkemaskini.

 

 

 

5.

Semua masalah sistem akan diselesaikan dalam tempoh 14 hari bekerja.

 

 

 

 

6.

Berusaha mewujudkan budaya ICT di dalam persekitaran kerja.

 

 

 

7.

Memastikan tahap Penyelenggaraan komputer dan sistem aplikasi berada dalam keadaan baik dan memuaskan.

 

 

 

8.

Memastikan tahap keselamatan rangkaian komputer terkawal dan terjamin.

 

 

 

logo-mdj-1.png

Majlis Daerah Jeli
17600 Jeli, KELANTAN

TALIAN AM : 09-9440023
FAKS : 09-9440007


Web: https://mdjeli.kelantan.gov.my
Email: mdjeli@kelantan.gov.my
          it@mdjeli.gov.my

Borang Maklumbalas : Klik Disini

Kod QR Web Mobil

Kaunter Pelawat

Today20
Yesterday23
This week115
This month416
Total23432

2024-10-18

Search

Bilangan Pemilik Akaun Cukai Taksiran Majlis Daerah Tumpat Ogos 2016
KELGOV PPST

SEO-LAMAN WEB RASMI MAJLIS DAERAH JELI