msen
A- A A+
Soalan Lazim
 Hubungi Kami
maklumbalas3
Aduan& Maklumbalas
petalaman3
Peta Laman

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ Bahagian Kewangan & Hasil

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 

BIL

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN

PENCAPAIAN

TAHUN

1.

Masa menunggu untuk membayar bil di kaunter bayaran dihadkan selama sepuluh(10) minit bagi masa sibuk dan tiga(3) minit bagi masa kurang sibuk

 

 

 

2.

Menerima bayaran dan mengeluarkan resit rasmi penerimaan dalam masa tiga(3) minit bagi setiap urusan

 

 

 

 

 

3.

Mendaftar setiap bayaran deposit dan lain-lain yang berkaitan dalam tempoh lima(5) bagi setiap urusan

 Kewangan & Hasil

100%

2023

4.

Bayaran kepada pembekal dan kontrator Majlis akan diproses dan cek akan disiap dalam tempoh 14 hari dari tarikh sesuatu invios diterima dengan lengkap daripada Jabaran untuk pembayaran

 

 

 

5.

Memproses bayaran elaun dan sebagainya dalam tempoh 14 hari daripada tarikh tuntutan di buat

 

 

 

 

6.

Menyediakan Penyata Kutipan harian 1 kali sehari

 

 

 

7.

Memastikan Penyata Cukai Pendapatan anggota siap sebelum 31 Mac setiap tahun

 

 

 

8.

Memastikan Penyata Kewangan disediakan dan diserahkan kepada Jabatan Audit Negara sebelum atau 30 April setiap tahun

 

 

 

9.

Menyediakan Anggaran Belanjawan tahunan sebelum Julai setiap tahun

 

 

 

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ

logo-mdj-1.png

Majlis Daerah Jeli
17600 Jeli, KELANTAN

TALIAN AM : 09-9440023
FAKS : 09-9440007


Web: https://mdjeli.kelantan.gov.my
Email: mdjeli@kelantan.gov.my
          it@mdjeli.gov.my

Borang Maklumbalas : Klik Disini

Kod QR Web Mobil

Kaunter Pelawat

Today4
Yesterday23
This week96
This month455
Total24195

2024-11-22

Search

Bilangan Pemilik Akaun Cukai Taksiran Majlis Daerah Tumpat Ogos 2016
KELGOV PPST

SEO-LAMAN WEB RASMI MAJLIS DAERAH JELI