msen
A- A A+
Soalan Lazim
 Hubungi Kami
maklumbalas3
Aduan& Maklumbalas
petalaman3
Peta Laman

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ Unit Pusat Setempat (OSC)

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ

BIL

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN

PENCAPAIAN

TAHUN

1.

Memberi layanan kaunter dengan mesra dan berbudi bahasa

 

 

 

2.

1. Menerima dan mengedar setiap permohonan yang lengkap seperti :
-Pembangunan Tanah -pelan bangunan
-Kebenaran Merancang -Pelan Jalan Dan Parit
-Pecah Sempadan dan Ubah Syarat (Sek. 124A, KTN)
-Penyerahan dan pemberimilikan semula (Sek. 204D KTN)
-Pelan Sanitari -Pelan Landskap
-Pelan Tambahan dan pindaaan untuk kediaman, komersial dan industri
-Permit Sementara
-Pelan Pembinaan Menara Telekomunikasi

 

 

 

 

 

3.

pengedaran setiap permohonan lengkap yang dikemukakan kepada unit OSC akan di buat selewatnya 2 hari bekerja dari tarikh penerimaan.

Unit Pusat Setempat (OSC)

100%

2023

4.

Memastikan fail permohonan yang melebihi tempoh 14 hari ulasan jabatan teknikal dibawa ke mesyuarat OSC untuk diputuskan keputusannya.

 

 

 

5.

Memaklumkan keputusan mesyuarat jawatankuasa pusat setempat(OSC) bagi permohonan Kebenaran Merancang dan Pelan Bangunan kepada pemohon dalam tempoh 3 hari selepas mesyuarat

 

 

 

6.

Sentiasa bersedia menerima dan memberi maklumbalas bagi setiap pertanyaan atau aduan yang dikemukan pelanggan

 

 

 

logo-mdj-1.png

Majlis Daerah Jeli
17600 Jeli, KELANTAN

TALIAN AM : 09-9440023
FAKS : 09-9440007


Web: https://mdjeli.kelantan.gov.my
Email: mdjeli@kelantan.gov.my
          it@mdjeli.gov.my

Borang Maklumbalas : Klik Disini

Kod QR Web Mobil

Kaunter Pelawat

Today20
Yesterday23
This week135
This month494
Total24234

2024-11-23

Search

Bilangan Pemilik Akaun Cukai Taksiran Majlis Daerah Tumpat Ogos 2016
KELGOV PPST

SEO-LAMAN WEB RASMI MAJLIS DAERAH JELI