msen
A- A A+
Soalan Lazim
 Hubungi Kami
maklumbalas3
Aduan& Maklumbalas
petalaman3
Peta Laman

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ Bahagian Penguatkuasaan

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ

 

BIL

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN

PENCAPAIAN

TAHUN

1.

Berusaha menyediakan perkhidmatan perundangan perundangan yang mesra secara berkesan, cekap, adil dan berhikmah

 

 

 

2.

Memastikan permohonan penyelesaian luar mahkamah bagi kes-kes saman jabatan diselesaikan dalam tempoh segera

 

 

 

 

 

 

 

3.

Mengeluarkan notis susulan berkaitan dengan kes-kes pelanggaran undang-undang dalam tempoh segera dan mengambil tindakan susulan selepas tempoh notis tamat

Bahagian Penguatkuasaan

 100%

 2023

4.

Membuat semakan dan pindaan undang-undang kecil/peraturan jabatan agar bertepatan dan bersesuaian dengan keadaan semasa

 

 

 

5.

Membuat tindakan susulan ke atas aduan-aduan yang diterima dalam tempoh 3 hari

 

 

 

 

 

logo-mdj-1.png

Majlis Daerah Jeli
17600 Jeli, KELANTAN

TALIAN AM : 09-9440023
FAKS : 09-9440007


Web: https://mdjeli.kelantan.gov.my
Email: mdjeli@kelantan.gov.my
          it@mdjeli.gov.my

Borang Maklumbalas : Klik Disini

Kod QR Web Mobil

Kaunter Pelawat

Today20
Yesterday23
This week115
This month416
Total23432

2024-10-18

Search

Bilangan Pemilik Akaun Cukai Taksiran Majlis Daerah Tumpat Ogos 2016
KELGOV PPST

SEO-LAMAN WEB RASMI MAJLIS DAERAH JELI