msen
A- A A+
Soalan Lazim
 Hubungi Kami
maklumbalas3
Aduan& Maklumbalas
petalaman3
Peta Laman

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ Pentadbiran

User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ

 

BIL

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN

PENCAPAIAN

TAHUN

1.

Menjamin layanan yang penuh mesra dan berkualiti serta menjunjung tinggi sikap prodesionalisme dalam setiap urusan

 

 

 

2.

Menjamin dan memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan mampu mencapai Misi, Visi dan Objektif Majlis

 

 

 

 

 

3.

Berusaha untuk meningkatan daya inovasi kakitangan dan bertanggungjawab untuk menjaga serta menaikkan imej MDJ

 Pentadbiran

100%

2023

4.

Menjamin pengurusan aduan yang cekap dan permasalahan aduan akan di ambil tindakan dalam tempoh tiga (3) hari dari tarikh aduan dan 14 hari jika melibatkan penyelengaraan

 

 

 

5.

Surat-surat akan diedarkan ke bahagian yang berkaitan untuk dijawab penerimanya

 

 

 

logo-mdj-1.png

Majlis Daerah Jeli
17600 Jeli, KELANTAN

TALIAN AM : 09-9440023
FAKS : 09-9440007


Web: https://mdjeli.kelantan.gov.my
Email: mdjeli@kelantan.gov.my
          it@mdjeli.gov.my

Borang Maklumbalas : Klik Disini

Kod QR Web Mobil

Kaunter Pelawat

Today21
Yesterday23
This week113
This month472
Total24212

2024-11-22

Search

Bilangan Pemilik Akaun Cukai Taksiran Majlis Daerah Tumpat Ogos 2016
KELGOV PPST

SEO-LAMAN WEB RASMI MAJLIS DAERAH JELI