Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ
BIL |
PIAGAM PELANGGAN |
BAHAGIAN |
PENCAPAIAN |
TAHUN |
1. |
Memproses dan mengeluarakan ulasan permohanan Pelan Kerja Tanah, Perparitan, Lampu Jalan dan Lampu Isyarat mengikut senarai semak dari tarikh penerimaan permohnan di Unit Pusat Setempat (OSC) dalam tempoh 14 hari bekerja |
|
|
|
2. |
Memberi maklum balas aduan-aduan daripada orang ramai dalam tempoh 5 hari bekerja |
|
|
|
3. |
Member maklum balas dan sokongan CFO/CCC kepada jabatan Bangunan/OSC dalam tempoh 14 hari bekerja |
Kejuruteraan |
100% |
2023 |
4. |
Menyediakan sokongan pengesahan untuk pembayaran inden dalam tempoh 14 hari bekerja |
|
|
|
5. |
Merancang,membina dan menyelenggara,megawasi projek-projek di bawah pembangunan Majlis sama ada |
|
|
|
6. |
Mengendalikan permohonan dan pertanyaan daripada kerajaan dan swasta berhubung penamaan,pengalihan,infrastruktur dan sebagainya dalam tempoh 7 hari bekerja |
|
|
|
7. |
Membaiki kerosakan jalan berskala kecil dari hari bekerja aduan diterima atau penemuan kerosakan dan membaiki kerosakan jalan berskala besar dalam tempoh 14 hari bekerja |
|
|
|
8. |
Menyelesaikan masalah aduan berhubung dengan infrastruktur seperti jalan,longkang dan lampu jalan yang rosak serta tanah runtuh dalam tempoh 7 hari bekerja |
|
|
|