Accessibility Tools

Skip to main content
A- A A+

faq 6

feedback 1

sitemap 1

call 2

phonebook

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ Pentadbiran

Pecapaian Piagam Pelanggan MDJ

 

BIL

PIAGAM PELANGGAN

BAHAGIAN

PENCAPAIAN

TAHUN

1.

Menjamin layanan yang penuh mesra dan berkualiti serta menjunjung tinggi sikap prodesionalisme dalam setiap urusan

 

 

 

2.

Menjamin dan memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan mampu mencapai Misi, Visi dan Objektif Majlis

 

 

 

 

 

3.

Berusaha untuk meningkatan daya inovasi kakitangan dan bertanggungjawab untuk menjaga serta menaikkan imej MDJ

 Pentadbiran

100%

2023

4.

Menjamin pengurusan aduan yang cekap dan permasalahan aduan akan di ambil tindakan dalam tempoh tiga (3) hari dari tarikh aduan dan 14 hari jika melibatkan penyelengaraan

 

 

 

5.

Surat-surat akan diedarkan ke bahagian yang berkaitan untuk dijawab penerimanya